Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Destek Hizmetleri
Dairesi Başkanlığı

Sosyal Tesisler Muhasebe Takip Sistemi, Kamu Konutları, Muhasebe Uygulamaları Ve Hizmet Alımlarında Satınalma Süreci Eğitimi

19 Ocak 2018
Sosyal Tesisler Muhasebe Takip Sistemi, Kamu Konutları, Muhasebe Uygulamaları Ve Hizmet Alımlarında Satınalma Süreci Eğitimi
Sosyal Tesisler Muhasebe Takip Sistemi, Kamu Konutları, Muhasebe Uygulamaları Ve Hizmet Alımlarında Satınalma Süreci Eğitimi
Sosyal Tesisler Muhasebe Takip Sistemi, Kamu Konutları, Muhasebe Uygulamaları Ve Hizmet Alımlarında Satınalma Süreci Eğitimi

“Sosyal Tesisler Muhasebe Takip Sistemi, Kamu Konutları, Muhasebe Uygulamaları Ve Hizmet Alımlarında Satınalma SüreciEğitimi”

Başkanlığımızca, Bakanlığımız merkez teşkilatı ile taşra teşkilatında görevli personelimize yönelik,  Sayıştay Başkanlığı, Maliye Bakanlığı, Sosyal Tesis Muhasebe Programı Yazılım Firması METAŞ uzmanlarının ve Başkanlığımız yöneticilerinin eğitici olarak katılımıyla,  10-13 Ekim 2017 tarihleri arasında Antalya / Manavgat’ta “Sosyal Tesisler Muhasebe Takip Sistemi, Kamu Konutları, Muhasebe Uygulamaları Ve Hizmet Alımlarında Satınalma Süreci Eğitimi”  düzenlenmiştir.

Destek Hizmetleri Dairesi Başkanı Ahmet Sami KULAKLIOĞLU’nun açılışını yaptığı eğitim programında katılımcılara, uzmanlar tarafından Sosyal Tesisler Muhasebe Uygulamasının 5018 Sayılı Kanun Çerçevesinde Değerlendirilmesi, Sosyal Tesis Hesapları ve Genel Yönetim Hesapları, İşletme Esasına Göre Programda ‘’Konaklama ve Rezervasyon” Modülü Üzerinde Uygulama, Bilanço Esasına Göre Programda ‘’Konaklama ve Rezervasyon” Modülü Üzerinde Uygulama, Kamu Konutları, İlgili Mevzuat ve Uygulamada Karşılaşılan Sorunlar, İhale Hazırlık Süreci, Uygulama ve Hakediş Ödemeleri, Sosyal Tesis Muhasebe ve Kamu Konutları Uygulamalarında Karşılaşılan Sorunlar, İhale ve Satınalma Süreçlerinde Karşılaşılan Sorunlar konularında teorik ve uygulamalı bilgilendirmeler yapılmıştır.

Facebook’ta Paylaş Twitter’da Paylaş Google Plus’da Paylaş Yazdır